Medlemmer

Som betalende medlem i Norsk Ubåtforening (NUF) blir du en del av besetningen og derav velkommen ombord. Etter betaling av årskontingent vil du få tildelt et passord som gjelder for ombordstigning til NUF. Dersom du ikke får åpnet luka ved ombordstigning, kan det være du har glemt å betale årskontingenten som vanligvis fornyes i februar hvert år. Passordet blir fornyet samtidig. Medlemskapet i NUF (gjelder IKKE medlemskap på NUF Facebook) kan du fornye ved å aktivere kontaktknappen under og informere om din innbetaling. Det er viktig at du registrerer navnet eller medlems-nummeret ditt ved innbetalingen din til vårt kontonummer: 1594 10 26025. Årskontingenten er for tiden Kr. 300,- . Dersom du ønsker et medlemskap i NUF søker du dette fra Menyen Forside på dette nettstedet.