NUF Generalmønstring 2021

Som betalende medlem i Norsk Ubåtforening er du velkommen til deltagelse på årets Generalmønstring som avholdes på Karljohansvern i Horten i tiden 17 og 18 september 2021. Påmeldingen skjer nederst på denne siden i dertil felt. Påmeldingsfristen er satt til 17 august.

Vi forutsetter at du arrangerer Hotel selv. Opplysninger om hotellforslag har dere allerede fått tilsendt, men vi kan også gjengi dem her:

På Thon Hotel Horten kan man bestille rom til kr. 998,- for enkeltrom og kr. 1298,- for dobbeltrom inklusiv frokost pr natt. Husk å nevne at avtalen er inngått med Erna og at det gjelder Norsk Ubåtforening, da gjelder disse prisene. På Sjømilitære Samfund er det kun ledig fra lørdag til søndag (18-19 sept.) og prisen er kr 1395,- for enkeltrom og 1595,- for dobbeltrom inklusiv frokost. Frist for reservering på Samfundet er 17 august.  Arrangement komiteen har også fått avtale med Grand Hotel Åsgårdstrand. Enkeltrom Kr. 1095 og Kr. 1295 for dobbeltrom.

Programmet for de 2 dagene:

Fredag 17 September:

TidsromAksjon
17:00 – 18:00Vi møtes i SMS Horten for pizza og en øl/mineralvann
18:00 – 21:00Foredrag av sjefen for UVB og Generalmønstring i SMS
21:00 –Mingling i baren etter GM

Lørdag 18 september:

TidsromAksjon
10:00 – 10:15 Minnemarkering for Uredd på Marinemuseet
10:45 – 12:15Foredrag ved FKom Solveig Krey
12:30 – 13:45Lunsj på SMS
14:00 – 15:30 Foredrag Ubåtprosjektet A212 CD
15:30 – 18:00Egen tid
18:00 – 19:00RPC på MMU Utstein
19:30  –Festmiddag med taler og hyggelig samvær

Påmelding til Generalmønstringen 2021 *

Fyll inn ditt fulle navn i tekstfeltet under (påkrevet)

Hvilken dager ønsker du å delta?

Bespisningspriser:

Fredag 17 september: Pizza og drikke  (1 drikke enhet) Kr.  225,-

Lørdag 18 september:   Lunsj  (varmrett og 1 drikke enhet) og Middag  (Sjømannskost, erter kjøtt og flesk, og 5 drikke enheter)  Kr. 1225,-

Prisene er inkludert fasilitetskostnader og er også subsidiert av Norsk Ubåtforening. Ved valg av deltagelse inkluderes også bespisning.

Eventuelt/Kommentarer (assistanse, mat allergi, vegetar etc.):

Created with Perfect Survey