PERISKOPETS ÅRSBALL – LØRDAG 11. FEBRUAR 2023

Kjære medlemmer av Norges Ubåtforening På vegne av Ubåtklubben Periskopet vil jeg få lov til å invitere Dem og Deres ledsagerske til vårt årlige ball, lørdag 11. februar kl. 18:00.

Årets arrangement vil finne sted på Sjøkrigsskolen i Gravdal. Tradisjonen tro vil det for eksterne gjester bli holdt en liten sammenkomst på Sjøkrigsskolen kl. 17:30. Jeg håper at De og Deres ledsagerske har anledning til å komme, og jeg ser frem til å treffe Dem på ballet.

Antrekk: Messdress I/ galla/mørk dress Medlemmer av NUF er piquetmedlemmer og pris for ballet er 950kr per pers. Billetter kjøpes på Offisersklubben Periskopet innen 13. januar 2023. Skulle det være spørsmål, vennligst ta kontakt med undertegnede på mail: periskopball@gmail.com eller tlf: 9496349.

Nikolai Vibe

Orlogskaptein/Leder ballkomiteen